Cumartesi, Haziran 06, 2009

Arılı Çerçeve



Bu da yaptığım diğer çerçeve. Sarı akrilik boyayla boyayıp üzerine siyahla benekler yapıp, arı şeklindeki süslerden yapıştırarak süsledim. Bu çerçeveye herkes bayıldı. Benim de çok hoşuma gitti tabi ki. Yaptıklarım çok birikmeye başlayınca bunları Pasaj'da satışa sunacağım. Yapmak çok hoşuma gidiyor ama hem bu kadar şeyi evde koyacak yer bulamam hem de evin dekorasyonuyla uyumlu şeyler yapmak yerine canımın istediği renklerde serbestçe bir şeyler yapmak istiyorum. Genellikle yaptıklarımın çoğunu da birilerine hediye ediyorum ama Pasaj'ı keşfedince ben de oradan bir hesap açmak istedim. Kendi dükkanımı açıp yaptıklarımı satışa sunabilirim böylelikle :)


9 yorum:

ev dekorasyon hobi dedi ki...

Arılı tasarım çok hoşuma gitti.Renk uyumu çok güzel olmuş.Bu çalışmalarınızı görünce uzun zamandır ara verdiğim ahşap boyama çalışmalarıma tekrar başlamaya karar verdim.:))Başarılar dilerim.Sevgiler.Aida

Unknown dedi ki...

cok cici olmuş.ellerine sağlık.

Xena.G dedi ki...

@aida: Teşekkür ederim. Size şevk verdiyse ne mutlu bana. İyi çalışmalar.

@GÖNÜLDEN ELE: Teşekkürler :)

Pembe Tatlar dedi ki...

Gerçekten çok cici ellerine emeğine sağlık canım mutlu hafta sonları:)

Xena.G dedi ki...

teşekkür ederim. sevgiler :)

tasarım mekani dedi ki...

cok guzel olmus.. cocuk odalarina harika gider... ins. satabilirsiniz. sevgiler, medinem

Xena.G dedi ki...

teşekkürler :)

Adsız dedi ki...

ÇOK GÜZEL OLMUUŞ ELİNE SAĞLIK.

Xena.G dedi ki...

teşekkür ederim :)